اس ام اس عاشقانه

.....................



اس ام اس عاشقانه

این روزها در خودم به دنبال یک کلیک راست میگردم

تا از خودم یک copy بگیرم و کنار خودم paste کنم

شاید از این تنهایی خلاص شدم…

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

یادش ستاره دنباله داری است که

آسمان را بین من و تنهایی قسمت می کند

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

تنها یک تنها میداند

تنهایی تنها درد یک تنها نیست

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

احمقانه تر از دوست داشتن های یک نفرِه

تنهایی های دو نفره است

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

دلم خوش نیست غمگینم . . .

کسی شاید نمیفهمد کسی شاید نمیداند . . .

کسی شاید نمیگیرد مرا از دست تنهایی

تو میخوانی فقط شعری و زیر لب آهسته میگویی :

عجب احساس زیبایی … ! تو هم شاید نمیدانی … !

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

فصل ها پشت سر هم می آیند می روند و تمام می شوند

اما تمام شدنی نیست فصلِ رفتن تو و تنهاییِ من …

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

این روز ها انسان ها تنهایی ات را پر نمی کنند

فقط خلوتت را می شکنند

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

فرقی نمی کنه دور و برت چقدر شلوغ باشه

وقتی از درون تنهایی …

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

یکی به جرم تفاوت تنهاست و یکی به جرم تنهایی متفاوت …

زندگی رقص واژگان است …

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

آدمهای خوب از یاد نمیرن  از دل نمیرن از ذهن نمیرن

ولی زودتر از اینکه فکرش رو بکنی از پیشت میرن

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

تو دنیایی که جای آرزوهاست

کسی جز تو منو عاشق نمیخواد

بیا تا تکیه گاه من تو باشی

دلم مثل خودت تنهای تنهاست

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

چه تفاوت عمیقیست بین تنهایی

قبل از نبودنت و تنهایی پس از نبودنت

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

تنهایی یعنی یه بغض کهنه

یه چشم خیس

یه موزیک لایت

یه فنجون قهوه ی تلخ و یه پاکت سیگار

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

انقدر از تنهایی نترس

تو تنهایی وارد این دنیا شدی

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

راز این هستی چیست؟

ما چرا آمده ایم؟

کار ما نیست گذر از هستی، گذر از آدم ها

کار ما شاید پر کردن تنهایی یک دل تنها باشد

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

زیاد طول نمیکشد

تا بفهمى ورود هر رابطه اى نمیتواند تنهاییت را پر کند

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

گاهی هیچکس را نداشته باشی بهتر است

داشتن بعضی ها تنهاترت می کند

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

آدم‌های تنها آزروهای کوچکی دارند

شبیه اینکه کسی در خانه را به رویشان باز کند

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

تنهایی را دوست دارم

بی دعوت می آید، بی منت می ماند

بی خبر نمی رود!

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

اگر آدمهای کره زمین تعدادشان فرد باشد

یک نفر تنها می ماند

تو رفتی و فرد تنها شده ام من

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

دگر تنها نیستم

مدتی ست با تو در خودم زندگی میکنم

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

من از این تنهایی

از این که دیر می آیی

از این که روزی به من بگویی

تو به من نمی آیی می ترسم…

چرا نمی دانی تو چگونه بی تو زمان میگذرد

بارها این را از خودم می پرسم

من می ترسم…می ترسم…

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

برای دل خودم می‌نویسم …

برای دلتنگی‌هایم

برای دغدغه‌های خودم

برای شانه ای که تکیه گاهم نیست !

برای دلی که دلتنگم نیست …

برای دستی که نوازشگر زخم‌هایم نیست …

برای خودم می‌نویسم !

بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست !

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

من تنهـــــــایی را دوســــت دارم…

تنها کِ باشی ۱۰۰ سال یه بار موبایلت رو می زنی تو شارژ…

تنهآ کِ بآشی قهوه ات هرگز سرد نمی شود …

تنهآ کِ بآشی نور زیآد است …

تنهآ کِ بآشی دیرتر شب می شَود …

تنهآ کِ بآشی همه خُوشحآلنَد …

تنهآ کِ بآشی موهایَت رآ مُرتب نمی کنی …

تنهآ کِ بآشی شیشه عَطرِت پربآقی می ماند ..

تنهآ کِ بآشی بهمن هم مارلبروست . . .

تنهآ کِ بآشی هیچ چیز خنده دآر نیست . . . !

تنهایی خوبـــــــــــه …

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول

هفت شهر عشق

شهر اول : نگاه و دلربایی

شهر دوم : دیدار و آشنایی

شهر سوم : روزهای شیرین و طلایی

شهر چهارم : بهانه ، فکر جدایی

شهر پنجم : بی وفایی

شهر ششم : دوری و بی اعتنایی

شهر هفتم : اشک ، آه ، “تنهایی”

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول ( سایت عاشقانه 98 لاو ) |

پیراهن تنهایی که بر تن من است

اولین هدیه عشق توست

به رسمِ عادت متشکرم

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول ( سایت عاشقانه 98 لاو ) |

تنهایی یعنی موقعی که تنها میری لباس بخری

تو اتاق پرو از آینه بپرسی “بهم میاد ؟”

| اس ام اس عاشقانه تنهایی ، سری اول ( سایت عاشقانه 98 لاو ) |

تنها بودن قدرت می خواهد

و این قدرت را کسی به من داد که روزی می گفت :

تنهایت نمی گذارم !


نظرات شما عزیزان:

خووووشمل
ساعت13:36---14 بهمن 1393
با با عاشـــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــق..... عشق کیلو چنده زندکیرو وللش دلخوشیتو بکن زندگی سه تا چیزه عاشقی دوس داشتن و دلخوشی اولیو دومیو بیخیال بچسب به سومی....

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: عاشقانه، ،
:: برچسب‌ها: اس ام اس عاشقانه,

نوشته شده توسط یاسر در جمعه 10 بهمن 1393

و ساعت 22:16



.:: Powered By LOXBLOG.COM Copyright © 2009 by yaser1234 ::.
.:: Design By :
wWw.loxblog.Com ::.




خوش اومدين به وبلاگم .اينجا همه چي مخلوطه.اولا لطف کردین سر زدین دوم اینکه اگه میخواین مطالبم رو بخونین به ادامه مطلب برین




اخبار
وقايع
چند رسانه
عاشقانه
طنز
آقگنبد
قلعه هلاکوخان




یاسر




تبادل لینک رایگان
چت روم
گت جار
ياحسين
عاشقانه
خرید ساعت دیواری
شعر عاشقانه
از (الف) تا (ی ) برای تو
ⓕⒾⓡⒺ @@@ ⓗⒺⓐⓇⓣ
دل نوشته.......
نرم افزار|موبایل|اینترنت|بازی
من وتنهایی
عکس های عاشقانه
فقط تنهایی
اهل بیت
باشگاه بچه های باحال
***بی قرار دانلود****
منگولیسم
ردیابی ماشین
حمل هوایی ماینر از چین
لیزر دوچرخه
هد اپ یسپلی کیلومتر روی شیشه
جلو پنجره لیفان ایکس 60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان محبان اهل بيت و آدرس yaser1234.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب بلاگفا












اق گنبد , شعر عاشقانه , كليپ عاشقانه , ژنرانرال سلیمانی , به این میگن مرد , دلتنگی هام که یکی دوتا نیست… , من همان منم! , عكس عاشقانه , اس ام اس عاشقانه ,




»تعداد بازديدها:
»کاربر: Admin


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1



اوقات شرعیذکر روزهای هفته



کد کج شدن تصاویر


فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
ابزار وبلاگ

آپلود نامحدود عکس و فایل

آپلود عکس

دریافت کد آپلود سنتر